Tηλ. Επικοινωνίας: (+30) 2104832411
09/04/2024

Γνώρισε το αγαπημένο μας brand: Cella Milano!

Στα τέλη του 19ου αιώνα, το Μιλάνο ήταν ένα απο τα ευρωπαϊκά κέντρα γεμάτο με μοντέρνα καφέ, θέατρα και φώτα που σκιαγράφουσαν μια δυναμική και ζωντανή πόλη, όπου ζούσαν ξυρισμένοι άνδρες με μουστάκια και γυναίκες που έφτιαχναν πάντα τα μαλλιά τους κυματιστά. Μια επιχείρηση αφιερωμένη στην ομορφιά άνοιξε εκεί: η Cella πρόσφερε ό,τι απαιτείται για να ικανοποιήσει τις νέες τότε αισθητικές ανάγκες, όπως σαπούνια, αρώματα, είδη ξυρίσματος και περιποίησης μαλλιών! Κουρεία ή αλλιώς μπαρμπέρικα άνοιξαν παντού, από το Παρίσι μέχρι το Λονδίνο. Το ξύρισμα έγινε ένα σημαντικό κοινωνικό γεγονός, μια ευκαιρία να συναντηθούν οι άντρες και να μιλήσουν για διάφορα θέματα, όπως την πολιτική και τον αθλητισμό. Τα κουρεία λοιπόν ήταν χώροι τελετουργιών και κοινωνικής αλληλεπίδρασης!

Εκείνη την εποχή οι οίκοι αρωμάτων ανταγωνίζονταν μεταξύ τους για να φτιάξουν το καλύτερο σαπούνι. Στην Ιταλία, οι κύριοι σαπωνοποιοί της Cella στόχευαν να επιτύχουν ένα προϊόν κορυφαίας ποιότητας. Επέλεξαν τα καλύτερα υλικά και τα ”μαγείρεψαν” σιγά σιγά σε λέβητα ατμού και μετά καρύκευαν το σαπούνι για μερικές εβδομάδες για να το συμπυκνώσουν. Αυτή η μοναδική διαδικασία παραγωγής σαπουνιού επέφερε το τέλειο σαπούνι!

Απο το 1910 η Cella Shaving Soap Cream έγινε δημοφιλής στους επαγγελματίες κουρείς της εποχής. Η υπερ-συμπυκνωμένη σύνθεσή της (που ορίζεται ως «εξαιρετικά υπερ-αγνή») την έκανε να ξεχωρίζει από άλλα παρόμοια προϊόντα. Εγγυήθηκε καλύτερη απόδοση και οι εξαιρετικές ενυδατικές της ιδιότητες μαλάκωναν τόσο πολύ τις τρίχες του προσώπου, καθιστώντας ευκολότερο το ξύρισμα και προστατεύοντας ταυτόχρονα την λεπίδα του ξυραφιού. Το εβδομαδιαίο ραντεβού με τον κουρέα λοιπόν ήταν μια δέσμευση που κανένας άνθρωπος δεν θα αγνοούσε τότε. Μάλιστα, υπήρχε βαθιά εμπιστοσύνη στους κουρείς, στους έμπιστους και στους δεξιοτέχνες της κομψότητας.

Το 1920 τα ξυράφια ασφαλείας άρχισαν να γίνονται δημοφιλή, μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Αυτή η σπουδαία εφεύρεση ήταν απαραίτητη για τους στρατιώτες, επειδή οι μακριές τρίχες στο πρόσωπο έκαναν τις μάσκες αερίων αναποτελεσματικές. Πάνω από 3,5 εκατομμύρια στρατιώτες των ΗΠΑ ήταν εξοπλισμένοι με το νέο ξυράφι ασφαλείας και τις λεπίδες μιας χρήσης. Αυτό ήταν ένα σημείο καμπής – το τελετουργικό ξυρίσματος, που γεννήθηκε στα κουρεία, μεταφέρθηκε στα μπάνια του σπιτιού, όπου έγινε μια ιδιωτική, καθημερινή ιεροτελεστία. Η Cella ήταν εκεί όταν συνέβαινε αυτό και οδήγησε το κύμα της αλλαγής! Τότε, ζητήθηκε από τους σχεδιαστές της Cella να δημιουργήσουν ένα κουτί που να ξεχωρίζει από τα πολλά προϊόντα προς πώληση. Το αποτέλεσμα ήταν μια συσκευασία με έντονα χρώματα, με έναν άνδρα με ένα σύννεφο από αφρώδες λευκή κρέμα στο πρόσωπό του. Ήθελαν να δείξουν τον άνδρα με τις πιτζάμες του, δηλώνοντας επίσημα ότι το ξύρισμα ήταν μια ιδιωτική ιεροτελεστία, μια πρωινή ρουτίνα που πραγματοποιείται στο μπάνιο του σπιτιού, μια παράδοση που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Έτσι γεννήθηκε η εικόνα της Cella – ο Mr Felice [Mr Happy], το χαμογελαστό vintage logo της εταιρείας, που εξακολουθεί να εμφανίζεται σε περίοπτη θέση στις συσκευασίες τις εταιρείας.

Τώρα, το 2024, η Cella Milano λανσάρει την επαγγελματική της σειρά, Cella Milano Extra Pro! Η σειρά αποτελείται απο ένα pre shave gel, ένα κρεμώδες σαπούνι, ένα aftershave, μία ενυδατική κρέμα, σαπούνι και conditioner γενειάδας και φυσικά απο λάδι και balm γενειάδας! Όλα τα προϊόντα έχουν ισχυρές ενυδατικές ιδιότητες και φυσικά βγαίνουν σε δύο μαγευτικά αρώματα! Επίλεξε την buongiorno al sandalo για πιο ξύλινες και γήινες μυρωδιές ή την riserva fresco αν σου αρέσουν τα δροσερά αρώματα!

Ό,τι και να επιλέξεις, θα το βρεις αποκλειστικά στην Nipavo!


                            

Σχόλια

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *